Vitajte v MAPe - súbore služieb Mitsubishi Motors Assistance, ktorý bol vyvinutý na zlepšenie Vášho zážitku s vozidlom Mitsubishi a ponúkol Vám pokoj pri jazde Vaším automobilom.
Asistenčná služba MAP je k dispozícii všetkým majiteľom nových vozidiel značky Mitsubishi, a to po dobu 3 rokov od začiatku platnosti záruky. Po skončení základnej doby platnosti asistenčnej služby MAP stačí navštíviť autorizovaný servis, absolvovať pravidelnú servisnú prehliadku Vášho vozidla, a tým získať asistenčnú službu MAP na ďalší 1 rok celkom ZADARMO!!!
Tento súbor služieb sme pripravili preto, aby sme Vám aj Vašim spolujazdcom, v prípade akéhokoľvek problému v tuzemsku alebo zahraničí, poskytli najväčšiu možnú ochranu. Prajeme si, aby ste nikdy nemuseli využiť naše služby. Napriek tomu Vás prosíme, prečítajte si tieto pokyny. Dozviete sa, ako sa zachovať v prípade, že budete potrebovať naše asistenčné služby.
24 hodín denne, 7 dní v týždni Vám MAP ponúka služby, ktoré sú:
- rýchle a účinné
- vyvinuté na pokrytie všetkých situácií
- dôsledné a dostupné v celej Európe (pozri územnú platnosť)
Čo robiť v prípade, že potrebujete asistenčný zásah?
Vytočte telefónne číslo uvedené na Vašej MAP karte v prípade:
- mechanického alebo elektrického poškodenia
- dopravnej nehody
- probléme s palivom (nedostatok paliva, zámena paliva, nekvalitné palivo)
- probléme s kľúčmi (stratené kľúče, zabuchnuté kľúče, zničené kľúče)
- probléme s pneumatikami (defekt, vandalizmus, netesnosti alebo iné poškodenie)
- pokuse o krádež alebo vandalizmus, ak je následkom toho vozidlo nepojazdné
- krádeže
MAP Vám ponúkne riešenie umožňujúce Vám pokračovať v ceste bez výrazných časových strát alebo iných ťažkostí. Tieto služby sú určené Vám aj všetkým Vašim spolucestujúcim*.
Všeobecné podmienky technickej asistencie
Ak budete potrebovať asistenčné služby, MAP Vám poskytne:
- Základnú asistenciu v mieste bydliska aj na cestách pre prípady problému s benzínom, kľúčmi, pneumatikami a drobných elektrických a mechanických opráv
- Odťah. Ak sa nedá problém vyriešiť na mieste, zaistíme odťah k najbližšiemu partnerovi v sieti Mitsubishi
- Uloženie alebo zaparkovanie vozidla. Ak dôjde k poruche mimo bežnej servisnej hodiny a vozidlo musí byť odtiahnuté k partnerovi v sieti Mitsubishi, zaistíme umiestnenie vozidla na stráženom parkovisku. V najbližší pracovný deň bude Vaše vozidlo odtiahnuté k partnerovi v sieti Mitsubishi
- Predanie naliehavých odkazov. V prípade nutnosti zaistíme predanie dôležitých odkazov Vašej rodine, priateľom alebo kolegom v zamestnaní
- Informačný servis. Na základe Vašej žiadosti Vám poskytneme základné technické rady týkajúce sa Vášho vozidla a/alebo siete partnerov Mitsubishi na území Európy
- Právna a zdravotná pomoc. Na základe Vašej požiadavky Vám v prípade núdze poskytneme kontaktné informácie na právnych a zdravotných odborníkov
- Európske colné poplatky. Ak rozsah škody na vozidle neumožňuje jeho opravu, uhradíme všetky colné poplatky spojené s ponechaním vozidla v cudzine
Ak je Vaše vozidlo v dôsledku mechanickej alebo elektrickej poruchy nepojazdné a nemôže byť opravené v ten deň, ponúkneme Vám aj Vašim spolujazdcom* jednu z nasledujúcich možností:
- Dopravu taxislužbou do miesta Vášho bydliska, a to v prípade, že nejde o cestu dlhšiu ako 50 km
- Náhradné vozidlo na čas, po ktorý bude Vaše vozidlo nepojazdné, avšak najdlhšie na 2 pracovné dni. Ak sa nachádzate vo vzdialenosti dlhšej ako 50 km od miesta bydliska, poskytneme Vám vozidlo na dobu nutnú na vykonanie opravy, najdlhšie však na 5 pracovných dní. V prípade zapožičania vozidla musíte splniť podmienky vybranej autopožičovne (poistenie, náklady na benzín a ďalšie poplatky)
- Cestovný lístok na vlak prvou triedou alebo letenku ekonomickou triedou (ak doba jazdy vlakom presiahne 6 hodín) v prípade, že ste viac ako 50 km od miesta bydliska
- Ubytovanie v hoteli na dobu maximálne 4 nocí, ak ste viac ako 50 km od miesta bydliska. Zaistenie ubytovania závisí od lokálnych podmienok a miestnej dostupnosti
- Zaistenie doručenia náhradných dielov. Ak dôjde v zahraničí k poruche Vášho vozidla a nevyhnutné náhradné diely nie sú v danej oblasti dostupné, zaistíme v spolupráci s partnermi siete Mitsubishi dodanie náhradných dielov z inej krajiny (MAP hradí len náklady na doručenie)
Akonáhle je Vaše vozidlo pripravené na vyzdvihnutie, môžete si ho u partnera vyzdvihnúť osobne alebo ho nechať dopraviť späť
- Vyzdvihnutie vozidla. Ak sa rozhodnete pre osobné prevzatie vozidla, zaistíme Vám dopravu taxislužbou z miesta bydliska k partnerovi, a to do vzdialenosti 50 km. V ostatných prípadoch Vám zaistíme cestovný lístok na vlak prvou triedou alebo letenkou ekonomickou triedou (ak doba jazdy vlakom presiahne 6 hodín)
- Doručenie vozidla. Vaše vozidlo môže byť repatriované späť prostredníctvom odťahovej služby alebo najatým vodičom. Ak využijete možnosti dopravy Vášho vozidla najatým vodičom, musíte na to poskytnúť súhlas a uhradiť všetky náklady na benzín, diaľničné a iné poplatky
Pozn.: doprava neopraveného vozidla cez hranice. Ak je Vaše vozidlo v zahraničí nepojazdné a predpokladaný čas opravy presahuje 5 pracovných dní, môže sa MAP rozhodnúť pre okamžitú prepravu vozidla odťahovou službou k partnerovi siete Mitsubishi alebo do autorizovaného servisu Mitsubishi vo Vašej krajine, najbližšie k miestu Vášho bydliska.
Ak je Vaše vozidlo po dopravnej nehode, pokuse o odcudzenie a/alebo vandalizmus nepojazdné alebo ak bolo odcudzené, poskytneme Vám:
- Alternatívnu dopravu taxislužbou, ak sa nachádzate vo vzdialenosti do 50 km od miesta bydliska. V ostatných prípadoch Vám poskytneme cestovný lístok na vlak prvou triedou alebo letenku ekonomickou triedou (ak doba jazdy vlakom presahuje 6 hodín)
- Právne poplatky. V prípade dopravnej nehody Vám môžeme poskytnúť zálohu na kauciu do maximálnej výšky 2 500 eur, ak zaistíte finančnú záruku a depozitum. Akákoľvek takto poskytnutá záloha je splatná do 3 mesiacov od doručenia faktúry
Dôležité upozornenia
Mitsubishi Motors Assistance Package je asistenčný program, ktorý získavate pri servisnej prehliadke Vášho vozidla Mitsubishi v autorizovanom servise Mitsubishi a ktorý je poskytovaný zdarma. Aby ste zabránili dodatočným výdavkom z Vašej strany, upozorňujeme Vás, že nie je nutné uzatvárať ďalšie zmluvy o poskytovaní asistenčných služieb inou organizáciou.
Podmienky MAPu
- Doba platnosti. MAP je k dispozícii majiteľom vozidiel značky Mitsubishi do budúcej servisnej prehliadky vozidla, najdlhšie však po dobu 12 mesiacov
- Osoby*, na ktoré sa asistenčné služby vzťahujú. Majiteľ (vodič) vozidla a všetci spolujazdci cestujúci vo vozidle v čase vzniku udalosti vyžadujúcej asistenčný zásah
- Vozidlá zahrnuté do MAPu. Všetky osobné a ľahké úžitkové vozidlá továrenskej značky Mitsubishi do hmotnosti 3,5 tony, s výnimkou vozidiel taxislužby. Obytné a nákladné prívesy sú tiež zahrnuté (len odťah), ale len ak sú ťahané vozidlom s nárokom na MAP
- Územná platnosť. Andorra, Albánsko, Belgicko, Bosna-Hercegovina, Bulharsko, Česká republika, Dánsko, Estónsko, Fínsko, Francúzsko, Chorvátsko, Írsko, Cyprus, Lichtenštajnsko, Litva, Lotyšsko, Luxembursko, Malta, Maďarsko, Macedónia, Monako, Nemecko, Holandsko, Nórsko, Poľsko, Portugalsko, Rakúsko, Republika San Marino, Rumunsko, Rusko(a), Grécko, Srbsko & Čierna Hora (bývalá Juhoslávia), Slovensko, Slovinsko, Španielsko(b), Švédsko, Švajčiarsko, Turecko, Ukrajina, Veľká Británia(c), Vatikán
(a) Plnenie v Rusku je limitované len pre región Petrohrad a Moskva: v okruhu do 50 km od vonkajších hraníc oboch miest
(b) Pokrytie v Španielsku zahŕňa tiež Baleárske a Kanárske ostrovy a nezávislé mestá Ceuta a Melilla
(c)Pokrytie Veľkej Británie zahŕňa tiež Gibraltár a všetky Britské ostrovy v oblasti európskych morí
ODPORÚČAME ZNAČKOVÝ MOTOROVÝ OLEJ MITSUBISHI MOTORS